• linkedin
  • facebook
  • youtube
  • tw
  • instagram

suega

O le fa'atauina o se vai fa'amamā mo lou fale e taua tele aua e maua ai le vai mama i taimi uma.Peita'i, e tusa lava po'o le a le vai fa'amamāina o lo'o ia te oe, e mana'omia le sui fa'avaitaimi o kasini faamama.E mafua ona o mea le mama i totonu o le pusa faamama e faʻapipiʻiina i taimi uma, ma o le faʻamamaina o faʻatinoga o cartridges e faʻaitiitia i le taimi.

Ole ola ole tautua ole kasini faamama ole a eseese ile fa'aoga ma tulaga vai ile lotoifale, e pei ole lelei ole vai ma le mamafa ole vai.

• Fa'amama PP: Fa'aitiitia mea leaga e sili atu nai lo le 5 microns i le vai, e pei o le 'ele, palapala, ma mea fa'afefete.E na'o le fa'aaogaina mo le su'eina muamua o le vai.Fautuaina 6 – 18 masina.
• Fa'amama kaponi Fa'agaoioi: Fa'asusu le vaila'au ona o ona uiga po'o.Ave'ese le pala ma mea va'aia, e mafai fo'i ona fa'aoga e aveese ai vaila'au e maua ai le manogi leaga po'o le tofo i le vai e pei o le hydrogen sulfide (fogi fuamoa pala) po'o le chlorine.Fautuaina 6 – 12 masina.
• UF faamama: Ave'ese mea leaga e pei o le oneone, 'ele, malo tumau, colloids, siama, macromolecular organics, ma isi, ma taofi elemene elemene e aoga mo le tino o le tagata.Fautuaina 1 - 2 tausaga.
• faamama RO: Ave'ese atoatoa siama ma siama, fa'aitiitia u'amea mamafa ma mea fa'aleagaina fa'apisinisi e pei o le cadmium ma le lead.Fautuaina 2 - 3 tausaga.(O faamama RO umi: 3 - 5 tausaga.)

E Fa'afefea ona Fa'atele le Ola o Pusi Fa'amama Suavai?

Fa'apipi'i se fa'amama muamua
Pre-filter e taʻua foi o le sediment filter, e galue e faʻaumatia palapala, oneone, ele, palapala, ma isi vaega tetele o loʻo taofia ma palapala mai le vai aʻo leʻi alu i totonu o le vai faʻamamaina.E fesoasoani i le fa'amamā vai e aloese mai le fa'amamāina lona lua ona o le fa'amamaina o vaega tetele o mea leaga, ma fa'aitiitia lelei ai le fa'aliliuina o taimi o le fa'amama faamama.O le mea lea, faʻaitiitia le ofuina ma le poloka o vai faʻamamaina, faucets, taʻele, faʻamafanafana vai, masini fufulu ma isi mea vai.

blog

Fa'amamaina e le aunoa

O le fa'amamāina o le vai fa'amama i taimi uma e taua tele aua e puipuia ai le palapala ma le le mama i totonu o le faamama, ina ia mafai ai ona latou tu'uina atu mea e te mana'omia mo se taimi umi.Ole tele ole fa'amama vai a Agelu na fa'aalia ai se ki fa'amulumulu i luga ole laulau fa'atonu, na'o le oomi ma taofi le ki mo le 3 sekone e fa'afefe ai.O mea filogia o loʻo totoe i totonu o le vai faʻamamaina e mafai ona fufulu ese ile taimi.

Pe a faatusatusa i le fagu vai e manaʻomia ona sui vai fagu i ni nai aso, e le faʻalavelave le suia o le pusa faamama o le vai faʻamamaina.O le manaʻoga e sui le faamama o loʻo faʻaalia i luga o le iunite faʻaalia o loʻo faʻaalia i luga o le tele o vai Angel.Ma Angel vai e fa'amamāina masini ua fa'apipi'iina ma fa'afeso'ota'i vave cartridges faamama, lea e mafai ona suia e oe lava ia faigofie.

Ole vai ole vai e sau ma se pusa faamama USPro pateni, membrane umi, gauga microporous membrane ma activated carbon.O le vaega aoga e lautele, o le maualuga o le faʻafefe o le saosaoa e faʻateleina i le tele o taimi, o le fausaga o le alalaupapa e leai ni pito oti, ma o le faʻaauau pea o le filtration e sili atu ona maeʻa.O le iʻuga, e mafai ona faʻaleleia atili le ola tautua o cartridges faamama, ma e mafai ona faʻaumiina le taamilosaga sui.


Taimi meli: 22-09-08